onsdag, november 08, 2006

Rewind


2 000 besökare har varit här sedan det förra inlägget. Anledningen till att jag inte skrivit något på 2 månader är att jag trodde att jag inte hade någon att skriva för. För att få feedback på bloggen har jag varit tvungen att klämma det ur vänner eller ringa min mamma och berätta att jag skrivit något nytt. Men den enda gången jag fått kommentarer på den här bloggen var när jag skrev något negativt om Annika Lantz, bloggen handlar om mat, varför kommenterar ni aldrig det?

Men sen kommer det, 333 personer har röstat på bloggen på www.bloggportalen.se och givit mig snittbetyget 5.6 av 10, det lägger mig på 8: onde plats. Bonne Guerre knäcker Manolo, Karolina Lassbo, och Margret, i betyg, inte besökare men Bonne Guerre ägs heller inte av en större svensk tidsskrift.

Kanske är det då dags att börja skriva igen? När det visar sig att folk faktiskt läser Bonne Guerre. Jag har fortfarande saker att skriva, nu verkar det som att jag har någon att skriva det för.

7 Kommentarer:

Blogger Unknown sade...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

7:08 em  
Blogger Carl-Oskar Linné sade...

jag tycker du ska skriva igen!

7:14 em  
Blogger b.m janson sade...

Dra ur dina vänner...det var det jävligaste. Vill du ha kritik? är det det du vill va va va va va va?

Näfan men det är slöseri på talang att du inte skriver mer, alltså rent volymmässigt, eftersom du bevisligen klarar av att skriva i flera olika stilar samtidigt desstuom är det kul att läsa en matkrönika skriven av en kille som inte sålt främre pannloben för ett sexpack Cho-San och ett par nya converse....eller nåt ditåt onward Christian Soldiers, fuck Findus Färdigluncher, befria folket från kuinarisk diarée och prententiösa uppblåsta Horace Engdahl-wannabees som tror att bara för att de kan steka lök utan att starta en eldsvåda tror att de är kvalade att ställa upp i Iron Chef familj och släkt uträknad vet jag bara en man som knäcker dig på matlagning en ledtråd är att han har något mindre hattstorlek och något med kroppsbehåring jag kräver att du omedelbart går till frisören och ber honom att klippa av dig din hockeyfrilla det är knappast acceptabelt att en man som kan knulla bra laga god mat och skriva gudomlig prosa ser ut som en redneck som gör slut med sina flickvänner via sms och rappar iförd en vit keps samtidigt som han äter ramen ur grytan för att hans kök är fullt av flugor.

Mahalo.

1:46 fm  
Blogger Unknown sade...

Tack för den fantastiska kommentaren Björn?

12:48 em  
Blogger Unknown sade...

Nu ligger jag tvåa.

11:08 fm  
Blogger Unknown sade...

fint att du är tillbaka!

2:54 em  
Blogger Unknown sade...

Karin: TACK!

3:09 em  

Skicka en kommentar

<< Home