torsdag, april 24, 2008

Helgen

Jag har aldrig förut suttit med så mycket att berätta från en gången helg. Jag har ätit en makalös lunch på tvåstjärniga The Capital, en undangömd prisvärd liten pärla i Knightsbridge. Dagen efter en lunch på Arbutus, mindre undangömd men fortfarande prisvärd restaurang i SoHo. Jag har firat Nomas tiondeplats på World's 50 Best Restaurantsgalan, på just World's 50 Best Restaurantsgalan och fortsatt efterfest. Alla upplevelser som jag omöjligt kan hålla för mig själv och inom en kommande framtid så finner ni separata inlägg för samtliga. Först, lunch på St John Bread and Wine imorgon och förhoppningsvis ett lammlägg på kvällen, Benedetto är här.

Tills dess.

Etiketter: , ,

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym sade...

Jag är glad att du får ha honom hos dig,
men jag saknar honom!

1:40 fm  

Skicka en kommentar

<< Home